| | | | | | | | | | | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice1.A Vohralík V. |
| |
Tv1.A, 5.C Vohralík V. Tě 1 |
| |
Z - Oprava písemné práce1.A Kotyzová V. UM 1 | |
| | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice1.C Vlach A. |
|
Přednáška KD Holice1.C Kotyzová V. |
| | | |
| | TechLab herna1.C, 2.C, 3.C, 4.C, 5.C Vlach A. UVT1 | |
| | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice2.A Spilková H. |
| | | | | | | | | | |
|
Šp2.A Nováková Schättingerová L. St |
| | | | | | | | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice2.C Janů M. |
| | | |
Deskoherní kroužek2.C, 4.C, 5.C Mauerová Z. UCh | |
| | | | | |
| | | | | | |
| | TechLab herna1.C, 2.C, 3.C, 4.C, 5.C Vlach A. UVT1 | |
| | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice3.A Martincová K. |
|
Přednáška KD Holice3.A Kotyk A. |
| | | |
SM - Oprava písemné práce 3.A, 7.C Kotyzová V. UM 1 | |
| | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice3.C Sevránková V. |
| | | |
| | TechLab herna1.C, 2.C, 3.C, 4.C, 5.C Vlach A. UVT1 | |
| | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice4.A Půlpánová D. |
| | |
Tv4.A, 8.C Vohralík V. Tě 1 |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice4.C Rambousková A. |
| | | |
Doučování z matematiky4.C Kotyzová V. UM 1 |
| | | | | | |
| | | |
Nácvik 5 jazyků na pódiu4.C Nováková Schättingerová L. |
| | |
Deskoherní kroužek2.C, 4.C, 5.C Mauerová Z. UCh | |
| | | | | |
| | | |
Šp4.C Nováková Schättingerová L. UM 2 |
| | |
| | TechLab herna1.C, 2.C, 3.C, 4.C, 5.C Vlach A. UVT1 | |
| | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice5.C Kay K. |
| |
Tv1.A, 5.C Vohralík V. Tě 1 |
| |
Deskoherní kroužek2.C, 4.C, 5.C Mauerová Z. UCh | |
| | | | | |
| | | | | | |
| | TechLab herna1.C, 2.C, 3.C, 4.C, 5.C Vlach A. UVT1 | |
| | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice6.C Valášková J. |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice7.C Češík J. |
| | | |
SM - Oprava písemné práce 3.A, 7.C Kotyzová V. UM 1 | |
| | | | | | |
| | |
Přednáška KD Holice8.C Uhrinová Š. |
| | |
Tv4.A, 8.C Vohralík V. Tě 1 |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |